9.12.12

Black is back


When I saw and tried this coat on for the first time, I was wearing summer sandals. It was early September and the heat was suffocating. An idea of buying winter garments under these circustances seemed  totally crazy. While the temperatures were going down, I tried it on a few times more in different shops and still was not able to make up my mind. Finally in November I decided: I am buing it! I panicked for a moment when I did not find my size but after a while I spotted it on a mannequin. 

Cuando vi y me probé este abrigo por primera vez todavía llevaba sandalias. Septiembre acabó de empezar y hacía un calor sofocante. Una idea de comprar ropa de invierno me parecía totalmente loca. Cuando las temperaturas empezaron a bajar me lo probé varias veces más en las tiendas diferentes pero no podía tomar la decisión. Por fin en noviembre decidí: tengo que hacerme con el! Me entró un poco de pánico cuando no lo vi en mi talla pero por fin lo encontré en sobre un maniquí. 

Jak pierwszy raz zobaczyłam i przymierzyłam ten płaszcz, to miałam na sobie letnie sandałki. Był początek września, a z nieba lał się żar. Sama myśl o kupowaniu zimowego okrycia w takich warunkach była absurdalna. Postanowiłam, że wrócę po niego później. Temperatury zaczęły spadać, a ja jeszcze kilka razy przymierzałam go w różnych sklepach i wciąż nie mogłam się zdecydować. Wreszcie w listopadzie podjęłam decyzję: kupuję! Przeżyłam chwilę grozy, gdy okazało się, że nie ma już mojego rozmiaru, a potem ulgę, gdy znalazłam go jednak na manekinie. 



Now I cannot imagine my wardrobe without it. My previous black coat (also from Zara) really needed a replacement after 5 years. And you, have you found your perfect coat? 

Ahora no puedo imaginarme mi armario sin el. Mi abrigo anterior negro también era de Zara y después de 5 años llegó el momento de cambiarlo. Y vosotras, ¿habéis encontrado vuestro abrigo perfecto?

Teraz nie wyobrażam sobie, że kiedyś nie było go w mojej szafie. Mój poprzedni czarny płaszcz (też z Zary) zakończył swoją 5-letnią kadencję i teraz doczekał się następcy. A Wy, czy znalazłyście Wasz idealny płaszcz? 


 Coat: Zara (FW 12/13); Top: Zara Kids (FW 12/13); Shorts: Promod (old); Cardigan, boots: Local shops; Earings: gift







41 comments:

  1. Pues es precioso!!!! me encanta y con ese look genial! las botas son muy elegantes, me encanta el cielo de atardecer ;) Un beso

    blythelifestyle.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. dobrze ze kupiłaś ten płaszczyk jest rewelacyjny

    ReplyDelete
  3. ale masz zgrabne nóżki ;o kurde, powinnaś częściej je tak podkreślać ;d

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. I love that coat! Looks great with the shorts and boots!

    ReplyDelete
  6. Cudowny płaszcz! :) Bardzo ci pasuje!

    ReplyDelete
  7. Wiem, że już Ci to pisałam, ale wyglądasz coraz piękniej! Płaszcz jest cudowny! Kupiłabym wszystko co masz na sobie.

    ReplyDelete
  8. Me enamoré de este abrigo también en verano cuando lo ví en el escaparate y ahora que lo quiero, ya no esta jaja es precioso

    SORTEO EN EL BLOG UNAS GAFAS DE SOL, MI INFINITA WISHLIST

    MI INFINITA WISHLIST YA TIENE FACEBOOK

    ReplyDelete
  9. Me encanta tu abrigo!!!!!

    Besotes

    ReplyDelete
  10. jaki masz wspaniały płaszczyk :)


    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny płaszcz, świetnie leży :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Anonymous10/12/12

    Es un abrigo precioso y estás guapísima!!!
    Me encanta el cardigan también!!
    Un beso

    www.ineedhangers.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hola!! que bonito! has hecho una compra fantástica y seguro que te sirve para varias temporadas!! Besotes!


    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  14. me gusta mucho el abrigo, seguro que le sacas mucho partido ;)
    un beso

    ReplyDelete
  15. love your jacket!!!

    hope you'd like to visit my blog)
    http://yuliasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Como me gusta el abrigo!

    ReplyDelete
  17. Abrigo me encanta:) un beso guapa:)

    ReplyDelete
  18. ¡¡Qué preciosidad de abrigo!! :)

    ReplyDelete
  19. Przyznm szczerze, z ręką na sercu- ma cos w sobie ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete
  20. zmieniłam kształt brwi, więc może to to ;)

    ReplyDelete
  21. Nawet w czerni prezentujesz się całkiem dobrze.
    Podoba mi się zestaw.

    ReplyDelete
  22. me encanta los looks total black.

    nos vemos por aqui!!

    ReplyDelete
  23. no świetna kurtka:)

    ReplyDelete
  24. lovely shorts!)
    WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me! <3

    ReplyDelete
  25. You look really so nice. Perfect coat. Would you like to follow eacg other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  26. I love your look !
    Really nice shorts, you look beautifull :)


    my blog - http://madeformoment.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ja bym chyba od razu brała taki ładny płaszczyk

    ReplyDelete
  28. Un look muy bonito. Estas muy guapa
    Besos

    ReplyDelete
  29. Que monada de shorts!

    1bsOT!

    elblogdemagor.com

    ReplyDelete
  30. Masz Przepiękny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  31. Rewelacyjny zestaw, zakochałam sie <333

    ReplyDelete
  32. Me encanta el abriguito!! muy guapa!! besitos!!

    ReplyDelete
  33. love your pretty coat !!!

    ReplyDelete
  34. Sin duda el negro siempre es un acierto :)

    ReplyDelete
  35. Piękny płaszcz , a stylizacja świetna . ;)

    ReplyDelete
  36. świetnie wyglądasz! :):)
    w odpowiedzi na twoje pytanie zadane w tym poście, mogę zaprosić Cię tylko do zobaczenia nowej notki na moim blogu- pokazuję właśnie swój idealny płaszczyk. jest bardzo podobny do Twojego! :)

    ReplyDelete
  37. beautiful coat! is perfect! It's great shorts are too precious! xoxo

    ReplyDelete

Thank you very much for your comment! Have a nice day!/ Muchas gracias por tu comentario! Feliz día!/Bardzo dziękuję za komentarz! Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...