18.11.12

Seven (random) facts about my wardrobe


Today I am introducing you to some of the newcomers to my wardrobe. Soon you will see them in outfits.

Hoy querría presentaros algunos de los recien llegados a mi armario. Pronto os veréis en los outfit. 

Dzisiaj mała zapowiedź niektórych nowości w mojej szafie. Wkrótce zobaczycie je w zestawach. 




Besides, I would like to share with you some (random) facts about my wardrobe: 

1. The most popular shoes in my wardrobe are flats. Recently I have fallen in love with wedges. I rarely wear high heels.

2. I do not have anything with leopard or military print. At least not yet... Never say never! 

3. I like going shopping alone. However, if I have a chance I go with my Mum. 

4. Many of my clothes have been been in wardrobe for a few years now. It is hard for my to get rid of anything. Besides I like to take them out from time to time and give them "second life".

5. I love big, statement necklaces that I pair with simple tops or a little black dress. 

6. I do not wear a watch (but I am never late :). I often wear bracelets though. 

7. Every day I prepare a set of clothes for a next day. If I do not have many ideas my work outfit consists of black jeans, black top and  a blazer in some contrasting colour.


Además querio compartir siete cosas sobre mi armario:

1. El tipo de zapatos que domina en mi armario son las bailarinas. Últimamente estoy enamorada de cuñas. Los tacones altos los llevo muy de vez en cuando.

2. No tengo nada con el estampado de leopardo o de camuflaje. Todavía... Pues, ¡nunca digas nunca!

3. Me gusta ir de compras sola, pero si tengo esta oportunidad voy con mi Mamá. 

4. Me cuesta mucho deshacerme de ropa. Muchas de las prendas ya llevan tiempo en mi armario y los 'rescato' de vez en cuando.

5. Me encantan los collares grandes y llamativos. Los combino con los tops sencillos y básicos o con un LBD. 

6. No llevo un reloj (pero siempre llego a tiempo :). A menudo me pongo pulseras. 

7. Cada noche preparo lo que me voy a poner el día siguiente. Si no tengo muchas ideas para ir al trabajo llevo unos tejanos negros, un top negro y una blazer de color contrastante.


 

Ponadto na dzisiaj przygotowałam siedem faktów na temat mojej szafy (wybór i kolejność - całkowicie przypadkowe): 

1. Buty, które dominują w mojej szafie to baleriny. Moją najnowszą miłością są koturny. Natomiast na wysokich obcasach chodzę rzadko.

2. Nie mam nic w panterkę ani w moro. Przynajmniej na razie... Jak wiadomo: "nigdy nie mów nigdy" :)

3. Na zakupy lubię chodzić sama, ale jeśli tylko mam taką możliwość to idę z Mamą.

4. Chomikuję ubrania. Nigdy nie wiadomo, co się jeszcze przyda, dlatego rzadko oddaję rzeczy. Niektóre mam w szafie od lat i jeżeli nie  zniszczone, to lubię do nich wracać co jakiś czas.

5. Uwielbiam duże, wyraziste naszyjniki, które łączę z prostymi topami lub małą czarną. 

6. Nie noszę zegarka (mimo tego prawie nigdy się nie spóźniam :). Często natomiast zakładam bransoletki.

7. Zawsze mam przygotowany zestaw ubrań na następny dzień. Jeżeli brakuje mi pomysłu, to do pracy zakładam czarne jeansy, czarny top i żakiet w kontrastowym kolorze. 




And what are the 'secrets' of your wardrobe? 

¿ Y cuáles son los "secretos" de vuestros armarios? 

A jakie są "sekrety" Waszych szaf?

21 comments:

  1. pues la verdad que yo no tengo ningún secretillo jejje..que mono el pañuelo Maggie!!
    besitos guapisima=)

    ReplyDelete
  2. Ya nos enseñaras look con tu nuevas adquisiciones!A mí también me cuesta muchísimo deshacerme de la ropa.Besos!

    ReplyDelete
  3. ¡¡Qué bonita pulsera!! :)

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba ten pomysł na post!
    moja współlokatoraka zawsze się śmieje jak wieczorem przygotowuję sobie ubranie na kolejny dzień, a to przecież takie praktyczne! po pierwsze ubranie jest wyprasowane, po drugie rano nie trzeba się śpieszyć, zakładam to co mam przygotowane i gotowe, dzięki temu na spokojnie można zjeść śniadanie czy wypić kawkę :) same plusy!
    sama też zwykle chomikuję ciuchy, ale dziś właśnie postanowiłam odnowić próbę sprzedaży czy zwyczajnie pozbycia się tych zupełnie nie-noszonych. może się uda;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlaśnie z tych samych powodów przygotowuję zestawy wcześniej :))
      Pozdrawiam!

      Delete
  5. ja też nie mam nic w panterkę i to się raczej nigdy nie zmieni i też wolę chodzić na zakupy sama, wtedy mogę na spokojnie wszystko przejrzeć i nikt mi nie jęczy

    ReplyDelete
  6. Czy ja dostrzegam coś cudownego z motylkiem??

    ReplyDelete
  7. Wlasciwie smialo moge sie podpisac pod tymi 7ma punktami;)))

    ReplyDelete
  8. Lovely post! now we know you a little more!

    ReplyDelete
  9. ja za to lubie zegarki ale ciekawy pomysl na brak pomyslu z zestawem :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  10. Wow I liked this post so much! :) Really great to know a bit more of you! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zakupy z mamą to jest to! Chociaż ja z moją często się w sklepach kłócimy to kupując z nią czuję się najlepiej :)

    ReplyDelete
  12. Pues yo soy una fanática del estampado y también tengo un montón de bailarinas! :) xx

    ReplyDelete
  13. Anonymous22/11/12

    Very nice write-up. I certainly appreciate this
    site. Keep it up!
    My page: hair dryers

    ReplyDelete
  14. que bonito post!
    un besito guapa

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. A mi también me gustan mucho los collares grandes!! Quedan genial! :)
    Te sigo guapa!!

    Pásate por mi blog:
    http://elblogdeamayalavid.blogspot.com.es/
    Espero te guste!!

    Besis! :)

    ReplyDelete
  16. Me encanta el pañuelo!!! UN beso ;)

    blythelifestyle.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  17. Hola!! espero ver pronto nuevos looks con tus nuevas adquisiciones!! Besotes!!


    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  18. Lovely post :)
    Let me know if u wanna follow each other:)
    Hugs from India
    xo

    ReplyDelete

Thank you very much for your comment! Have a nice day!/ Muchas gracias por tu comentario! Feliz día!/Bardzo dziękuję za komentarz! Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...