23.11.13

New prefix


The change of prefix from 2 to 3. So I´ll never again be twentysomething. How is it? Almost the same, but not exactly. For example, you´re telling some story about how it was when you were a student and suddenly you realise that you are talking about something that happened 10 years ago! Or one day you get to know that interns in the company where you work were born in the 90s (yes! nine-ties!). A list of new music groups you´ve never heard of is getting bigger and bigger. The same as the number of pictures of cute babies that your friends post on Facebook. Instead of going to parties, more and more often you go to dinner parties. Or sometimes you only meet your friends for lunch. All of you have to wake up early the following day, right? If you were born in the late 80s or in 90s you probably have no clue what I´m talking about here. But don´t worry, one day you will ;)

El cambio de prefijo de 2 a 3. Así que nunca más seré veinteañera. ¿Cómo es? Casi igual, pero no exactamente. Por ejemplo, estás contando una historia sobre algo que pasó cuando eras una estudiante y de repente te das cuenta de que estás hablando de algo que sucedió hace 10 años! O un día te enteras que los internos en la empresa donde trabajas nacieron en los años 90 (¡sí! los años no-ven-ta!). Una lista de los nombres de nuevos grupos músicales que no conoces se hace cada vez más y más larga. Lo mismo pasa con el número de fotos de bebés encantadores que tus amigos publican en Facebook. En vez de salir de fiesta, más y más a menudo te vas con tus amigos a la cena. O a veces sólo vas a almuerzar. Todos tenéis que levantarse temprano el día siguiente, ¿verdad? Si naciste a finales de los años 80 o en los 90 probablemente no tienes ni idea de lo que estoy contando aquí. Pero no te preocupes, eso también te espera ;)

Zmiana prefiksu z 2 na 3, czyli już nigdy nie będę dwudziestoparolatką. Jak to jest z trojką z przodu? Właściwie tak samo, ale jednak pewne znaki, świadczą o tym, że trochę inaczej. Na przykład, opowiadasz o jakiejś sytuacji ze studiów i nagle dociera do Ciebie, że mówisz o czymś, co zdarzyło się 10 lat temu! Albo któregoś dnia zdajesz sobie sprawę, że stażyści w firmie, w której pracujesz urodzili się w latach 90 (tak! Dzie-więć-dzie-sią-tych!). Lista nowych grup muzycznych, o których nie słyszałaś rośnie tak szybko jak liczba zdjęć uroczych bobasów zamieszczanych przez Twoich znajomych na Facebooku. Coraz częściej zamiast na imprezę idziesz z przyjaciółmi tylko na kolację. A czasem to jedynie na lunch. Przecież trzeba wcześnie wstać następnego dnia, prawda?. Jeżeli urodziliście się pod koniec lat 80 lub w latach 90 to pewnie w ogóle nie wiecie w czym rzecz. Ale spokojnie, Was też to czeka ;) 



Wearing: Orsay jacket; Promod bag; H&M hat; my husband´s scarf; Sfera sweater; Zara jeans; New Look wedges; Natura gloves

43 comments:

  1. Ja też mam już 3 z przodu ;p
    Świetny jesienny zestaw :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Ja mam 4 :D
    Ciesz się i korzystaj, bo 3 z przodu otwiera wachlarz możliwości, to moment idealny dla kobiet. Już nie młoda koza a jeszcze nie starsza pani. Najlepsza dekada przed Tobą i życzę Ci abyś ją w pełni wykorzystała jak tam tylko zapragniesz. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję Sivko!
      Moja energia i zapał do życia się nie zmienił, niezależnie od tego czy z przodu jest dwójka czy trojka :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  3. jaki Ty masz piękny szal! Zachwyca mnie jego połączenie z torebką ♥
    Ja mam wciąż 2 z przodu, właściwie jeszcze jej początku, chociaż coraz bliżej środka drogi do 3 z przodu, a sama przyłapuję się na tych oznakach.. Najbardziej widzę te pędzące 5-6-7 lat po dzieciach z mojego otoczenia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten szal tak bardzo mi się spodobał, że podkradłam go z szafy mojego męża ;)

      Delete
  4. Przyznaj się Maggie, czy jesteś stylistką, świętującą właśnie swoje 30 urodziny /notabene: trójka otwiera najlepszy okres dla kobiety/ ? Czy to wrodzony zmysł estetyczny podpowiada Ci takie udane zestawy? Połączyłaś wszystko doskonale! Pełna harmonia linii, wzorów i kolorów. Zachowując jesienny styl na tzw "cebulkę", w którym z natury rzeczy dużo się dzieje, ustrzegłaś się dominacji jednego elementu. Całość jest stonowana lecz nie nudna, ożywiona kolorystyką i zgraniem wzorów torby i szala. Ciekawy jest materiał żakietu- łączący modne wzory etniczne /wzory czapki ładnie do nich nawiązują/ z "obowiązkową" w tym sezonie szarością. Bardzo dopracowany stylowo zestaw, sprawiający wrażenie swobodnego i wygodnego.Ot i cała sztuka:)) Gratulacje i najlepsze życzenia:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wielkie dzięki za tyle miłych słów!
      Nie, nie jestem stylistką :)) No chyba, że liczy się "stylizowanie" moich bliskich lub - w myślach-osób mijanych na ulicy ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Delete
  5. How Gorge ‼ ღ

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  6. Mimo,że łapię się na końcówkę lat 80. doskonale wiem o czym piszesz. Plus - cieszmy się z tego, co już mamy :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej - cieszmy się chwilą i doceniajmy to, co mamy! Zawsze. Niezależnie od naszego "prefiksu"!
      Tekst należy traktować trochę z przymrużeniem oka :)

      Delete
    2. swoją drogą - świetnie go napisałaś ;))!

      Delete
    3. Dzięki! Miło mi :)

      Delete
  7. Po pierwsze - świetnie wyglądasz!
    Po drugie - ja urodziłam się w 1990, ale trochę już wiem o czym mówisz ;) może to wszystko zależy od trybu życia? też z przyjaciółmi wolimy posiedzieć przy kolacji czy obiedzie, wyjść na spacer albo do kina zamiast spędzać całe noce na szalonych imprezach :) obowiązków jest dużo i pewnie będzie przybywać, więc dbamy o siebie!

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  8. Ach no i wszystkiego najlepszego! Nowych wyzwań, radości i spełnienia marzeń :) Dużo uśmiechu, pogody ducha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję Kasiu!
      Masz racje, dużo zależy od trybu życia, może nawet więcej niż od wieku, ale z reguły to właśnie z wiekiem przybywa obowiązków.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  9. Hej :)

    Zajrzyj na mojego bloga -> czeka świąteczny konkurs ;)

    + dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz, też mnie zaobserwuj ;)


    Również!
    Zachęcam Cię do polubienia mojej strony
    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    Dziękuję i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  10. Wszystkiego najlepszego, urocza trzydziestolatko. Ile bym dała, by mieć chociaż 10 lat mniej. Czas płynie i nic na to nie poradzimy. Nawet nie powinnam się tu wypowiadać, bo przy Tobie, to jestem w oczach małolatów - babcią... Ślicznie wyglądasz, połaczenie wzorów i kolorów - genialne. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki wielkie!
      Pamiętam, że jak byłam nastolatką to w moich oczach trzydzieści lat to był już bardzo poważny wiek :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Delete
  11. Un look precioso! Fotazas! Besos! Re espero en mi blog! Pasate!

    www.shoesandbasics.com

    ReplyDelete
  12. Hola!!! me encanta, yo también tengo un blog, podías echarle un vistazo y darme consejillos, para que me quede tan bien como el tuyo

    ReplyDelete
  13. Oj, a mi sie ta 3 wlasnie konczy, wiec moge Ci powiedziec z perspektywy czasu - z 3 da sie calkiem przyjemnie zyc!;)))
    Wszystkiego najlepszego zatem!
    A fotki z powyzszym zestawem idealnym podziwiam i podziwiam…
    Usciski. Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! I cieszę się, że Ci się podoba zestaw.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  14. ¡¡Como me gusta la chaqueta!! muy guapa.

    ReplyDelete
  15. I love the print on your kacekt.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    ReplyDelete
  16. Jejku, jak ladnie & elegantnie :) Piekny outift!


    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  17. ¡Qué chula la chaqueta! Me gusta el print que tiene :D


    xx


    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  18. Kochana, ja również nie tak dawno "prefiks" zmieniłam ;))) ...i wiem o czym piszesz ;)) ..ale przyznać muszę, że ja lubię te 3ke :)) ps. super wyglądasz! :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja muszę przyznać, że jeszcze się nie przyzwyczaiłam do tej 3-ki. Muszę się z nią dopiero oswoić :)
      Pozdrawiam

      Delete
  19. That patterned jacket is very pretty! I love the pattern mixing in this outfit.

    -V
    http://stylishlyme.com/

    ReplyDelete
  20. Haha! Urodziłam się na początku lat 80-tych i oprócz wszystkich oznak mojej "starości" o których piszesz zauważam jeszcze inne bardziej niepokojące;)) Ale ogólnie nie jest źle. Mając 29 lat miałam mglistą wizję 30 tych urodzin spędzonych w gębi szafy z butelką jacka danielsa;) Ale nic takiego nie nastąpiło. W duszy nadal czuję się na dwadzieścia tylko opakowanie troszkę gorsze;)
    Bardzo podoba mi się Twój zestaw! Lubię miks deseni i faktur:) No i jeansy na zgrabnych nogach zawsze super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ja tez się czuję na dwadzieścia :))
      Dzięki za miłe słowa!

      Delete
  21. Pięknie wyglądasz!<3

    ReplyDelete
  22. Me ha encantado el texto! El tiempo pasa demasiado rápido! Yo soy del 88 y todavía no soy consciente de que tengo 25, me sorprendo cuando pienso en que ya hace 3 años que acabé la carrera o que ya hace 10 que estaba en 4º de eso!
    El look me ha encantado, has combinado los estampados a la perfección.
    besos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me alerga que te hayan gustado el texto y el look!
      Es cierto, el tempo pasa volando. Cada año me sorprende que mi cupleaños haya llegado más temprano ;)
      Besos

      Delete
  23. jejej me hace gracia lo que cuentas!! todas las edades tiene su parte buena, mil besos ;)

    blythelifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nice look!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/11/wrecking-ball.html

    ReplyDelete
  25. es tu cumpleaños? muchas felicidades, espero que lo pases genial y sigamos muchos años más viendonos por aquí!
    me gusta mucho la chaqueta y cómo la has combinado, un look estupendo, guapa!

    besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Mi cumpleaños era hace más de dos semanas pero no lo había mencionado en el blog :)
      Besitos

      Delete
  26. Felicidades con retraso, me ha gustado el texto porque muchas veces yo también pienso lo mismo jejejej
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    ReplyDelete

Thank you very much for your comment! Have a nice day!/ Muchas gracias por tu comentario! Feliz día!/Bardzo dziękuję za komentarz! Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...