9.7.14

Men are different


'You already have something like that'. 'Why do you need the same item in different colours?'. 'Your bags are too big-you can never find your phone when I´m calling you'. 'Of course you can go like that. We're not going to the Oscars ceremony'. Do you also here that from time to time? I don't have any doubt that men (especially one I know very well) have a totally different view on fashion and clothes than women :)

"Ya tienes algo parecido", "¿Para que necesitas la misma prenda en los colores deiferentes?", "Tus bolsos son demasiado grandes-nunca encuentras tu movil cuando te estoy llamando", "Claro que puedes ir así. No vamos a la ceremonia de los Oscar". ¿Oís lo mismo de vez en cuando? Yo no tengo dudas de que los hombres en general y uno que conozco muy bien en particular, no tienen el mismo punto de vista sobre la ropa y la moda que nosotras :)

"Przecież już coś takiego masz". "Po co Ci ta sama rzecz w różnych kolorach?". "Twoje torby są za duże - nigdy nie możesz w nich znaleźć telefonu, jak próbuję się do Ciebie dodzwonić". "Pewnie, że możesz tak iść. Przecież nie idziemy na rozdanie Oskarów". Czy też to czasem słyszycie?  Ja mogę śmiało stwierdzić, że mężczyźni (a szczególnie pewien dobrze mi znany egzemplarz) mają na temat ubraniowo-modowy zupełnie inne spojrzenie niż kobiety :) 





Wearing: H&M top (old), New Look trousers, Promod bag and bracelet, Vintage (my Grandma's) earings, Fosco sandals


43 comments:

  1. CUTE !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  2. Hahaha Moj zawsze mówi - wyglądasz pięknie ;)

    Ty zreszta tez :)

    ReplyDelete
  3. Great Outfit!!
    xoxo
    Sandl
    http://www.prizmahfashion.com

    ReplyDelete
  4. Zacznę od portek! Mają cuuudną kolorystykę (kupiłam sobie sandałki w takich barwach, siwo/koralowych). Wyglądasz, że ach!
    Co do facetów/mężów - mój niczemu się nie dziwi, niczego nie krytykuje, wszystko mu się zawsze podejrzanie bardzo podoba :D Tylko na zakupach robi zbolałe miny, więc się streszczam i mało kiedy go na nie zapędzam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Sivko :)
      Dla mnie za dużo zachwytów zawsze jest trochę podejrzane ;) A na zakupy najbardziej lubię chodzić sama. No chyba, że mam okazję iść z Mamą.

      Delete
  5. Es un look muy sencillo perfecto para estos primeros días de verano que aun se nubla y no sabes qué ponerte jaja. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, el tiempo está un poco raro. Además, a estas alturas de embarazo una tiene opciones limitadas ;)
      Besos

      Delete
  6. Łaaa ;-) ale spodenki to masz niesamowite; chcę takie ;-).

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo ......mały falstart mi się zdarzył:(

      Delete
  8. Świetne spostrzeżenie Maggie. To prawda, "normalni" faceci /czytaj: tacy, którzy zajmują się w życiu czymś innym niż moda/ nie rozumieją naszych rozterek i niuansów modowych. Szczególnie jeśli idzie o buty i torebki. Może dlatego, że oni swoje rzeczy kupują na zasadzie wymiany, a nie dobierania i tworzenia zestawów. Coś się zużyje więc trzeba wymienić i tyle. Ten męski racjonalizm i niefinezyjna praktyczność jest rozbrajająca. I jeśli przy tym są pobłażliwie dowcipni, to tak naprawdę jest to zachwycająca odmienność. A propos wcześniejszych komentarzy: tacy którym się wszystko zawsze podoba, są albo nieszczerzy albo obojętni. Pięknie wyglądasz, doskonałe połączenie wzoru i kolorystyki spodni, z aplikacją bluzki, rodzajem korali i kolczyków. Wyjątkowa harmonia, ale to u Ciebie standard:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, też zauważyłam, że większość mężczyzn nosi rzeczy aż się zużyją i wtedy wymienia je na nowe :) Zupełnie inaczej niż większość kobiet, która lubi bawić się modą i nie traktuje jej wyłącznie użytkowo. Męski pragmatyzm i żartobliwe "uwagi" są tak jak piszesz- rozbrajające :)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Delete
  9. Jesteś teraz taka uśmiechnięta na każdym zdjęciu!!

    ReplyDelete
  10. Skąd ja to znam, mój K. również tak do mnie ględzi codziennie :P hehe
    Boskie portki <3 uwielbiam wszelkiego rodzaju printowe spodnie, takie zwiewne i luźne jak Twoje, idealne na taką pogodę :) Fajnie zgrały się z naszyjnikiem :) Sama z chęcią bym wyskoczyła w takim zestawie, luz i wygoda przede wszystkim :) miłego dnia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie uwagi podane lekko i z humorem mnie bawią :)
      A spodnie rzeczywiscie są bardzo wygodne.
      Dziękuję i życzę miłego wieczoru!

      Delete
  11. Świetny zestaw, spodnie szczególnie mnie zainteresowały:)))
    A co mojego mężczyzny, to Twoje słowa oddają Jego postawę w 120%:)))
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz :))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Delete
  12. Ach ci mężczyźni :) Warto jednak czasem przyjąć ich postawę - jakże prostszych wyborów się wtedy dokonuje! Chyba nasza psychika jest po prostu inaczej skonstruowana i myślimy "całościowo-zestawowo-stylowo" - takie buty do takiej sukienki i tamtej spódnicy, a te buty do spodni i jeszcze innej spódnicy. Zwyczajny facet myśli - te buty do spodni eleganckich, te buty do pracy, a te na mecz z chłopakami :D Oni chyba myślą bardziej funkcją, a my... urozmaiceniem ;)

    pozdrawiam Was gorąco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tak, i nie ;) Praktyczne myślenie jest ważne, ale z drugiej strony, taki skrajny pragmatyzm pt. trzy pary butów musi być nieco nudny :) Pozdrawia(my) bardzo serdecznie!

      Delete
  13. Great outfit!!You look so pretty!!!

    Kisses!

    Anouckinha's Closet

    ReplyDelete
  14. Una premamá con mucho estilo ¡¡que guapa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Me alegra que te haya gustado!

      Delete
  15. Witam, pięknie wyglądasz będąc przy nadziei, Bardzo fajnie skomponowany masz ubiór, co do mężczyzny, to mój jest przeciwieństwem, wręcz nazwałabym, że ewenementem, gdyż bardzo lubi chodzić po sklepach i nigdy nie uważa, że coś jest mi nie potrzebne, wręcz namawia mnie jeśli ja uważam, ze dany zakup jest zbyteczny, pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję!
      Ja zakupy chętnie robię sama, bo mam swój rytm, a poza tym z reguły wiem dokładnie, co chcę kupić :)
      Pozdrawiam!

      Delete
  16. Cudowne spodnie ;) Fajnie komponują się z resztą ubrań i nadają etnicznego posmaczku do całości. LUBIĘ TO ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te etniczne motywy lubię najbardziej :)
      Dzięki!

      Delete
  17. kwitniesz! ciaza Ci sluzy!

    ReplyDelete
  18. Cudownie kochana!!
    pozdrawiam,
    Ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Również pozdrawiam :)

      Delete
  19. pero que bien te veo!!! tienes mucha razón en lo que dices, pero después también hay muchos hombres a los que les gusta que vayamos arregladas pero no que tardemos en hacerlo... jejeje me encanta el pantalón, besos ;)

    www.dollactitud.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejeje, es cierto!
      Gracias guapa, besos

      Delete
  20. Thanks, I really like them too :) So comfy :)

    ReplyDelete
  21. Ach mężczyźni... To temat rzeka... Mój mąż przed każdym wyjściem tak bacznie mi się przygląda, coś tam poprawia, że czasem mnie to złości. Z drugiej strony, wolę to, niż być może pusty komplement...
    A Ty Maggie kwitniesz cudnie. wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z mojego doświadczenia raczej wynika, że mężczyźni patrzą "całościowo" - podoba im się lub nie ;) Natomiast my, kobiety, zwracamy uwagę na szczegóły ;)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Delete
  22. Piekne gatki :)
    Moj mezu na szczescie nie chodzi ze mna na zakupy, ale skubany zauwazy kazda nowa rzcz, nawet zwykly bialy t-shirt, nic nie moge przed nim ukryc :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no to rzeczywiście nic się nie ukryje ;)
      Dziękuję!

      Delete
  23. niby mężczyźni mają inne podejście do mody, ale chcą, by ich dziewczyna/narzeczona/żona świetnie wyglądały. Mogą się zarzekać, że najbardziej by chcieli, żebyśmy nosiły cały czas jeden ciuch, ale w głębi lubią sobie popatrzeć na ładnie wyglądającą dziewczynę :). pięknie wyglądasz. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki wielkie!
      To prawda, chociaż ja mam chyba do czynienia z nietypowym przypadkiem, bo mój mąż najbardziej lubi mnie w jeansach i czarnym topie :)

      Delete
  24. Tienes mucha razon. Los pantalones son muy chulos
    Un beso

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Son perfectos para verano!
      Besos

      Delete
  25. Świetne zdjecia;) Bardzo fajna stylizacja<3

    ReplyDelete

Thank you very much for your comment! Have a nice day!/ Muchas gracias por tu comentario! Feliz día!/Bardzo dziękuję za komentarz! Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...